Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 14.11.2017 alkaen.

Verkkokauppa

Cityfox Digital Marketing Oy / Vegaanisuklaa.fi
PL 1
02101 Espoo
asiakaspalvelu@vegaanisuklaa.fi

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com


Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

asiakaspalvelu@vegaanisuklaa.fi

Toimitustavat ja -kulut

Valittavanasi on kaikki Suomessa toimivat pakettien noutopisteet sekä toimitus ovelle. Toimitamme tilauksia myös kaikkiin muihin EU-maihin. Tilaukset käsittelee Logitrail Oy.

  • Toimitusmaksu noutopaketeille on 6,90 euroa. Tilatessasi tuotteita vähintään 50,00 eurolla, toimitusmaksu on 0 euroa!
  • Ovelle-toimituksen hinta on 12,90 euroa. Tilatessasi tuotteita vähintään 50,00 eurolla, toimitusmaksu ovelle on 0 euroa!
  • Toimituskulut EU-maihin ovat X euroa tilausmäärästä riippumatta.


Tilaukset käsitellään tavallisesti 1-3 arkipäivän kuluessa. Kuljetusyhtiöstä ja toimitusosoitteesta riippuen tilaus on perillä kotimaassa yleensä käsittelypäivää seuraavana arkipäivänä.

Mikäli tilaus sisältää tuotteita, joita ei tilaushetkellä ole varastossa jää tilaus odottamaan niiden saapumista varastolle. Saat vahvistuksen käsitellystä tilauksesta sekä linkin tilauksen seurantaan sähköpostilla.

Asiakaspalautukset

Asiakkaanamme sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus avaamattomille ja käyttämättömille tuotteille. Ennen palautusta ole kuitenkin yhteydessä asiakaspalveluumme sopiaksesi hyvityksestä.

Asiakaspalvelulta luvan saatuasi voit palauttaa tilauksen veloituksetta mihin tahansa Matkahuollon tai Postin noutopisteeseen. Huomioithan, että palautuslähetyksen saajana tulee olla Logitrail Oy. Kysyttäessä palautuskoodia palautusta jätettäessä ovat koodit seuraavat kuljetusyhtiöstä riippuen:

Posti: 642030
Matkahuolto: 9517043

Säilytä palvelupisteestä saamasi palautuskuitti seurantaa varten.

Huomioithan myös, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole yhtä kuin asiakaspalautus emmekä lähtökohtaisesti hyvitä toimituskuluja noutamatta jätetyistä tilauksista.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.


Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.